Generalinis direktorius
 
 
 
 
Lankytojų statistika
Iš viso apsilankė: 2048121
Šiandien apsilankė: 452
Dabar naršo: 11
Klausimai-atsakymai
2017-11-04
Sveiki. Prieš savaitę Vokietijos elektronikos internetinėje parduotuvėje DIFONA pirkau brangų įrenginį, trumpų bangų radijo stotį FTDX-3000, prekę pardavėjai atsiuntė per siuntų tarnybą. Viskas buvo gerai, bet po kelių dienų aparatas sugedo. Kaip turėčiau elgtis? Ar kreiptis dėl garantinio remonto, ar dėl prekės pakeitimo į kokybišką, ar dėl pinigų grąžinimo? Man tinka bet kuris varijantas. Kur dėl visko kreiptis, į pardavėją? Kas turėtų sumokėti prekės transportavimo išlaidas? Gal yra kokia tarnyba galinti patarpininkauti, nes net nežinau kokia kalba kreiptis ir pats nemokėsiu to padaryti. Ačiū.

Atsakymas

Informuojame, kad atsakymus į pateiktus klausimus rasite Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (toliau - VTAT) internetinės svetainės dažniausiai užduodamų klausimų skiltyje šiuo adresu:

http://www.vvtat.lt/lt/duk.html

Jeigu nerasite atsakymų į užduotus klausimus ar Jums kils daugiau klausimų, siūlome skambinti VTAT vartotojų konsultavimo ir informavimo linija tel. (8 5) 262 67 60 arba rašyti el. p. tarnyba@vvtat.lt

Atgal
Apie departamentą
Istorija