Generalinis direktorius
 
 
 
 
Lankytojų statistika
Iš viso apsilankė: 2048121
Šiandien apsilankė: 701
Dabar naršo: 20
Klausimai-atsakymai
2008-05-18
noreciau paklausti kokia atsakomybe nesa avio kompanijos pakeisdamos skrydzius neispejus kliento..buvo pakeistas skrydis ir man nebuvo pranesta..i elektronini pasta.....ar telefona zinute......tai liecia air baltik kompanija...zmogui kuriam pirkau skrydi..teko keliauti autobusu...paskui laukti per nakti kol bus kitas lektuvas.nebuvo nei suteikto maitinimo.nei nakvynes..kaip tai reikia suprasti.....

Europos Sąjungoje oro linijų bendrovių pareigas keleiviams ir jų atsakomybę, kai atsisakoma vežti oro keleivius, skrydžiai atidedami ar atšaukiami, reglamentuoja 2004 m. vasario 11 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 261/2004, nustatantis bendras kompensavimo ir pagalbos keleiviams taisykles atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atvejus.

Reglamentas taikomas tada, kai: 

1.  keleivius atsisakoma vežti be jų sutikimo;

2.  jų skrydis atšaukiamas;

3.  jų skrydis atidedamas.

  Tokiais atvejais keleiviams, atsižvelgiant į skrydžio atstumą, turi būti suteikiama kompensacija. Jei pagrįstai tikimasi, kad naujojo skrydžio išvykimo laikas bus ne anksčiau kaip kitą dieną po atšaukto skrydžio planuoto išvykimo, nemokamai keleiviams turi būti pasiūloma:

a)  maistas ir gaivinamieji gėrimai, atsižvelgiant į laukimo laiką;

b)  apgyvendinimas viešbutyje,

a.  jeigu būtina pasilikti vieną ar daugiau naktų, arba

b.  jeigu būtina pasilikti ilgiau nei buvo numatęs keleivis;

c)  transportas iš oro uosto į apgyvendinimo vietą (viešbutį ar kitą) ir atgal.

  Skrydį vykdantis oro vežėjas neprivalo mokėti kompensacijos, jei gali įrodyti, kad skrydis buvo atšauktas dėl ypatingų aplinkybių, kurių nebūtų buvę galima išvengti net ir imantis visų pagrįstų priemonių.
Atgal
Apie departamentą
Istorija